Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării vă exprimați acordul cu modul de utilizare a acestor informații și cu politica de utilizare a cookie-urilor.

Livrarea se face prin firma de curierat FAN CURIER numai pe teritoriul României, în termen de minim 2 zile și maxim 18 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii la adresa specificată de dumneavoastră, în funcție de caracteristicile fiecărui produs. În cazul unei Forțe Majore livrarea poate întarzia.

Vă rugăm să folosiți adresa la care puteți fi disponibili între orele 9-18, în zilele lucrătoare (în funcție de firma de curierat, se pot efectua livrări și sâmbăta), livrările efectuându-se doar în această perioadă. Tariful per colet este stabilit de către firma de curierat și poate varia între 7 RON și 50 RON + TVA (în funcție de accesibilitatea la adresa către care se face livrarea).

Pentru comenzi cu o valoare egală sau mai mare de 500 lei, livrarea va fi GRATUITĂ.

Atenție: Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile pecuniare sau de altă natură. De asemenea, contractul va fi interpretat și executat cu bună credință. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relații contractuale.

Comenzile sunt procesate și livrate de Luni până Sâmbătă, cu excepția sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 16:00 vor fi procesate și expediate în ziua următoare. Comenzile primite după ora 16:00, vinerea, nu vor fi procesate până săptămâna următoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a expedierii comenzii.

Nu suntem responsabili pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forță majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 18 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Vă rugăm să verificați, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondența codului de livrare cu cel din comandă.

Vă rugăm să semnalați orice lipsă a conformității, în scris, atât în documentația firmei de curierat, cât și pe adresa noastră de email office@agrosilva.ro. Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea initială, fără a-l utiliza și fără a desprinde etichetele.

Pierderea sau deteriorarea produselor comandate în magazinul nostru online trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.